All around SEO optimering

Vi har arbejdet med SEO optimering siden vores spæde start. Vi arbejder med søgemaskineoptimering, når kunder har en langsigtet strategi om at ligge i top 3 el. 5 inden for en realistisk tidshorisont. Ligesom vores hjemmesider og webshops bliver sat op efter Googles principper, så følger vi trofast Googles reglement for at få den bedst mulige placering.

Vores arbejde med SEO optimering bliver hos de smarte kaldt for “Whitehat”, og det betyder egentlig blot, at Google er glade for vores måde at tilgå SEO optimering på, hvilket de belønner med højere rangering i søgeresultaterne.

Book en opringning vedr. SEO Optimering

 

Gennemsigtighed er noget vi går meget op i

Dette er ikke bare noget vi siger. Det er noget vi praktisk talt, har investeret penge i.

Vi har investeret i et større softwaresystem, der giver vores kunder mulighed for at overvåge alt vores arbejde. Når vi igangsætter et samarbejde med en kunde i Sedia, så opretter vi det antal logins kunden ønsker, og samtidig en månedlig rapport op til kundens e-mail.
Med et personligt login og en månedlig rapport over hvordan det går, vil man som kunde altid være med på sidelinjen.

Book en opringning vedr. SEO Optimering

 

Vores arbejde på din hjemmeside

Når vi påbegynder et arbejde med en kunde vedr. søgemaskineoptimering, så laver vi altid en plan for, hvordan vi vil indfri de mål, som vores kunde sidder med. Først og fremmest udarbejder vi en søgeordsanalyse, for at finde ud af, hvad de potentielle kunder søger efter, hvorefter vi opsætter Google Search Console til at overvåge den potentielle trafik, vi går glip af.

Herefter kigger vi både på on-page og off-page SEO. Vi arbejde foregår primært med on-page SEO, som er en af de vigtigste faktorer, hvis man gerne vil rangere højt på Google. Her går vi ind og kigger på brugervenligheden, loader siden hurtig nok, er teksterne skrevet med de rigtige title-tags og er de ønskede søgeord indskrevet i teksten.

Når vi kigger på off-page SEO, er det mere hvorvidt Google kan se, om hjemmesiden bliver henvist til andre steder fra – også kaldet linkbuilding. Google gør dette for at danne sig et overblik over hjemmesidens omtale. Mere konkret går Google ind og kigger på, om sitet bliver linket til/omtalt andre steder på internettet. Hvis siden ikke har nok relevante linkbuilds fra andre hjemmesider, vil Google ikke vurdere siden som værende en autoritet, hvilket vil blive set i søgeresultaterne, da det tydeligt bliver straffet.

Book en opringning vedr. SEO Optimering

Nicolai Offersen, Selskabsspil

Kontakt

Send os en mail